Czy wiesz, że już wkrótce DZIEŃ PROGRAMISTY ?

Upssss….być może nie masz jeszcze gotowego pomysłu JAK DOCENIĆ
pracowników działu, który prawdopodobnie generuje dla Ciebie najwięcej przychodu?

A może do tej pory nie udało Ci się wymyślić CZEGOŚ,
co na 100% przyniesie pozytywną reakcję Twoich PROGRAMISTÓW ?

Przecież nie muszę Cię przekonywać, że WARTO doceniać pracowników,
których dzisiaj tak trudno pozyskać, prawda? Zapewne też nie muszę podkreślać, że
są przyzwyczajeni do wszystkich popularnych benefitów i …być może
nawet sprawiają wrażenie nieco rozpieszczonych, zatem…

JAK DOCENIĆ PROGRAMISTÓW, by skutecznie podbudować relacje
i tym samym umocnić ich lojalność ???
Tym bardziej, że zbliża się DZIEŃ PROGRAMISTY…

Mam dla Ciebie mała podpowiedź…

ciekawa NIESPODZIANKA…
to działa zawsze, bez względu na to ile mamy lat.
Jednak…to nie może być „byle jaka” niespodzianka…

Jak to powiedział kiedyś Da Vinci „Prostota jest szczytem wyrafinowania”.
Małe ludzkie i przyjacielskie gesty bardzo często znaczą DUŻO WIĘCEJ
niż cała lista wymyślnych narzędzi. Chcesz wiedzieć co mam na myśli?

Wyobraź sobie miny swoich pracowników, gdy pojawiają się w pracy
a każdy na swoim biurku zastaje….
buteleczkę pysznego koktajlu z przyczepioną karteczką…

Lubię Cię
Jesteś dla nas ważną OSOBĄ
Doceniamy CIĘ
Dziękujemy, że JESTEŚ

Jednym miłym gestem pokazujesz, że firmie ZALEŻY NA PRACOWNIKACH. Tak niewielki ruch w każdym miesiącu udowadnia, że firma CHCE DBAĆ:

– o zdrowie PRACOWNIKÓW, bo nasze koktajle są najzdrowsze, ekologiczne, witaminowe i w dodatku najpyszniejsze
– o relacje, bo właśnie te kilka miłych słów przekazuje więcej niż tysiąc obrazów
– o atmosferę, bo magia niespodzianki działa na nas nie tylko wtedy, gdy jesteśmy dziećmi
– o uśmiech i dobre samopoczucie, bo to daje połączenie WITAMIN i serdecznej UWAGI.

Jeśli choć troszkę spodobał Ci się ten pomysł
zadzwoń do mnie pod numer +48 602 281 831.

Mam cały koszyk koncepcji oraz możliwości,
które pomogą Ci budować więź, relacje i tym samym
LOJALNOŚĆ oraz ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW w firmie.

Pozdrawiam
Małgorzata Szaleniec