Koniecznie ścisła dieta? Czy może po prostu…zdrowsze odżywianie?

Chyba każda kobieta miała w swoim życiu okres, gdy „była na diecie”. Czasem trwała ona godzinę, innym razem 2 tygodnie, a te najwytrwalsze z nas zdołały wytrzymać nawet kilka miesięcy. Był to jednak z reguły czas pełen wyrzeczeń, bólu żołądka i złego nastroju.

A gdyby spadek wagi nie musiał wiązać się z nieprzyjemnościami i głodówką? Spróbujmy zamienić słowo „dieta” na „zdrowsze odżywianie”. Z miejsca zapomnij o „1000 kalorii”, Dukanie i wszystkich innych wynalazkach. Jak więc stracić wagę? Odpowiedź jest prosta: Jedząc regularnie i zdrowo!

Powiedz NIE słodkim, gazowanym napojom i sklepowym sokom. Nie jesteśmy świadomi jak wiele cukru zawierają te produkty. Idealnym zamiennikiem są własnoręcznie przygotowane koktajle owocowo-warzywne, które dostarczają organizmowi wiele witamin i przeganiają ochotę „na słodkie”. Pite regularnie nie tylko przyczynią się do spadku kilogramów, ale też poprawią stan Twojej skóry, wzmocnią włosy i paznokcie oraz dodadzą energii. Koniec z wyrzeczeniami i snami o czekoladowych tortach 😉 Wiele pysznych smaków znajdziesz tutaj → http://fitostrefa.pl/dostawy-indywidualne/

Pamiętajmy też o porach posiłków. Z reguły jemy szybko, przeżuwamy niedokładnie, a kolację spożywamy tuż przed pójściem spać. W ten sposób w naszym organizmie gromadzą się kalorie, których nie mamy kiedy spalić, więc przeistaczają się w tkankę tłuszczową. Kilogramy przybywają, a my stajemy się coraz bardziej zniechęceni. To błędne koło, które w prosty sposób można zatrzymać:

1. Rano, po przebudzeniu zacznij dzień pijąc szklankę letniej, przegotowanej wody z sokiem z cytryny.
2. Posiłki spożywaj w małych porcjach, w 3-godzinnych odstępach.
3. Jeśli masz ochotę na przekąskę niech będą to świeże warzywa, owoce, koktajle bądź orzechy.
4. Ostatni posiłek zjedz najpóźniej 2 godziny przed pójściem spać.
5. Pij 2-3 litry wody dziennie (jeśli dodatkowo ćwiczysz, Twoje zapotrzebowanie wzrasta).
6. Pożegnaj się z McDonald’em i innymi fast-foodami.

Stosując się do tych kilku prostych zasad już po 2 tygodniach zauważysz zmiany w swoim wyglądzie i organizmie. Nie musisz dręczyć się kolejnymi dietami i nieustannie liczyć kalorie, a jedynie wprowadzić do swojego życia zdrowe nawyki. Spróbuj, a efekty pozytywnie Cię zaskoczą!