4 sposoby do przygotowanie organizmu na wiosnę

Jedna z najmniej lubianych pór roku czyli zima, powoli się kończy i nieśmiało jej miejsce zajmuje wiosna! Okres zimowy jest bardzo trudny dla naszego organizmu. Przez dietę składającą się z mniejszej ilości warzyw i owoców oraz za sprawą zmiennej i zimnej pogody bardzo często nasz organizm osłabia się co widzimy zwłaszcza poprzez zmniejszoną odporność, pogorszenie kondycji skóry i włosów oraz zmniejszą witalność i energię do życia

  1. Zadbaj o włosy

Kaloryfery, klimatyzacja oraz zimowe czapki nie miały najlepszego wpływu na kondycję naszych włosów. Jak zatem zadbać o kondycję włosów po okresie zimowym?

-Zwiększ dawkę witaminy A oraz magnezu, nie tylko w kosmetykach ale przede wszystkim w diecie, dzięki czemu wzmocnisz swoje włosy!

-Zastosuj naturalną płukankę! Po zastosowaniu szamponu, spłucz swoją głowę wodą z dodatkiem octu jabłkowego, dzięki czemu oczyścisz swoje włosy i nadasz im niesamowity blask!

  1. Zadbaj o paznokcie i dłonie

Na nic nie zda się najładniejszy lakier jeśli kondycja twoich paznokci jest w opłakanym stanie, chcąc poprawić wygląd paznokci spiłuj je do jednakowej długości a następnie nanieś na nie odżywkę, dzięki której odżywisz swoje paznokcie!

Nie zapominaj również o regeneracyjnym kremie do dłoni! Możesz również użyć naturalnego balsamu z oliwy z oliwek, który powinnaś nanosić wacikiem w przesuszone miejsca skóry, regularnie aż twoja skóra wróci do właściwej kondycji.

  1. Zrób sobie detoks!

Każdy poranek zaczynaj od szklanki wody wymieszaną z świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny! Jeżeli nie przepadasz za cytryną możesz również skorzystać z soku z żurawiny, dzięki któremu poprawisz również pracę swoich nerek oraz zmniejszysz stany zapalne w swoim organizmie.

Niedobór witamin spowodowany spożywaniem mniejszej ilości warzyw i owoców w zimie powinnaś nadrobić poprzez stopniowe dodawanie różnego rodzaju warzyw i owoców do swojej diety.

Jeżeli nie przepadasz za jedzeniem różnego rodzaju warzyw, skorzystaj z naszej propozycji zielonego detoksu! ( http://fitostrefa.pl/oferta/zielony-detoks/ ) Ten trzydniowy program nie dość, że oczyści Twój organizm ze zbędnych toksyn, to sprawi również, że kondycja Twoich włosów, paznokci i cery ulegnie znacznej poprawie!

Ponadto, możesz przyczynić się do tego aby spożywać regularnie warzywno-owocowe koktaje w miejscu w którym spędzasz znaczną część Swojego życia! Czyli w swoim miejscu pracy!

Zaproponuj swojemu pracodawcy naszą propozycję dostaw dla firm
( http://fitostrefa.pl/dostawy-dla-firm/ ), dzięki której zyska zarówno pracodawca poprzez zwiększenie efektywności pracowników jak i sami pracownicy, którzy dzięki regularnemu spożywaniu zdrowych koktajli warzywno owocowych poprawią jakość swojego życia!

  1. Zacznij się więcej ruszać

Jeżeli nie miałaś motywacji do regularnych treningów fizycznych w zimie to właśnie teraz, początkiem wiosny możesz wprowadzić skuteczny nawyk ćwiczeń fizycznych, dzięki którym osiągniesz wymarzoną sylwetkę na lato!

Nie musisz od razu zaczynać od katorżniczych treningów, wystarczy abyś częściej spacerowała bądź jeździła rowerem. Pogoda jest już coraz przyjemniejsza, wykorzystaj ją do tego aby dojeżdżać do pracy na rowerze, bądź jeżeli korzystasz z komunikacji miejskiej, wysiadaj przystanek wcześniej i zrób krótki spacer przed pracą.

Ponadto pamiętaj, aby zawsze wybierać schody zamiast windy! Te małe nawyki w długim okresie przyniosą bardzo wiele zdrowotnych korzyści dla Twojego organizmu – nie bagatelizuj tego i zadbaj o swój organizm!

Gdy już przyzwyczaisz się do mini treningów, postaw na nieco bardziej zorganizowaną formę ćwiczeń fizycznych; zajęcia fitness, wycieczki górskie, pływanie na basenie, to tylko jedne z kilku sposobów na zadbanie o swoje zdrowie!

To Tylko 4 sposoby, dzięki którym odpowiednio przygotujesz się na wiosnę, owszem mogłabym wylistować ich znacznie więcej, ale z doświadczenia wiem, że duża lista rzeczy do wdrożenia zazwyczaj paraliżuje nas przed podjęciem decyzji i finalnie nie wdrażamy żadnego z pomysłów, dlatego też postaraj się skupić tylko na tych 4 punktach przez najbliższy miesiąc, a po 30 dniach podziękujesz mi gdy zobaczysz jak zmieniło się twoje samopoczucie, kondycja; skóry, włosów i paznokci oraz jak twoja sylwetka coraz bardziej będzie spełniać Twoje wymagania 🙂